torstai 20. elokuuta 2020

94. Mitä meille kuuluu?

 Moi!

Piiitkästä aikaa ajattelin tulla tänne kirjottamaan meidän kuulumisia. Itse olen siis muuttanut nyt ihan varsinaisesti Ypäjälle ja Eemeli asustaa kotona Sastamalassa. Eemelin liikutus minun osalta ei ole enää säännöllistä, mutta kotona on pari ihmistä, jotka liikuttavat sitä kun ehtii. Eemeli etsii vuokraajaa, jotta saisin sille hyvän rutiinin taas, eikä menisi hyvä poni hukkaan ja vielä kun sen verran nuorikin.  Eemeli on  siis 7v nyt ja erittäin kiva poni, toimii kun löytyy oikeat nappulat. Toisaalta haluaisin sen kyllä tänne Ypäjälle, mutta ei ole oikeen paikkaa, eikä minulla ole varaa tallivuokriin, kun muutakin menoa nyt. Joten parempi toisaalta sen olla kotona. Mutta mulla taas olis kauhee kuume päästä ratsastamaan Eemelillä säännöllisesti. 

Ja kävinkin tossa maanantaina kotona ratsastamassa Eemelin ja moikkaamassa muitakin eläimiä sekä kotiväkeä. Aamulla oli äkkiä päästävä ratsastamaan ja minun onnekseni sain opettajalta viestin että vapaapäivä. Joten lähdin kotiin. Sekä sain kaverin mukaan kuvaamaan meitä. Pitkästä aikaa sain myös ratsastuskuvia meistä. Kotona olen käynyt nyt aikalailla kerran viikossa sekä olen pitänyt aina kotona käydessäni pienemmille ratsastustunteja.






Minulla taas valmistuminen häämöttää, kengittäjä siis ammatiltani. Olen myös kihloissa nykyään ja muuttanut miehen kanssa yhteens. Se on siis syy miksi olen muuttanut Ypäjälle. 

  Mutta siinä nyt vähän meidän kuulumisia, jos joku vielä lukee näitä :)







Saa myös toivoa millainen olisi seuraava postaus, tai jos on kysyttävää. 

Kiitos kun luit!

-Camilla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti